Isnin, 20 Julai 2020

Min Kaffe



Min Kaffe, atau dulu lebih dikenali dengan nama Mineral Coffee, atau turut dikenali sebagai Kopi Garam Buluh, merupakan minuman kopi yang mengandungi Garam Buluh. 

Ia boleh diamalkan setiap hari untuk dijadikan sebagai energy booster.

Pengambilan Min Kaffe juga akan menjadikan perut anda kenyang lebih lama. Maka, sesuai sangat untuk yang ingin diet.

Min Kaffe juga sesuai untuk yang ada masalah migrain / sakit kepala, kerana pengambilan Min Kaffe ini tidak akan mengakibatkan sakit kepala / migrain. Malah membantu mengurangkan kadar serangan migrain / sakit kepala.

Min Kaffe juga sesuai untuk ibu mengandung, dan ibu yang sedang menyusukan bayi. Bagi ibu yang sedang menyusukan bayi, pengambilan Min Kaffe membantu melancarkan pengeluaran susu badan dan meningkatkan kuantiti susu badan (milk booster).

Min Kaffe juga boleh diambil untuk yang selalu mengalami masalah gastrik. Min Kaffe membantu untuk mengurangkan masalah perut yang selalu kena gastrik. 

Syaratnya, awal-awal pengambilan Min Kaffe, mestilah ambil makanan terlebih dahulu, kemudian baru ambil Min Kaffe. Lama kelamaan, anda akan perasaan perut anda akan jarang terkena serangan gastrik.
Bagi yang ingin berpuasa, tetapi takut terkena serangan gastrik, anda boleh bancuh Min Kaffe pada waktu bersahur. Insya Allah, membantu sangat untuk masalah gastrik anda.

Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. 

Min Kaffe bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Ramuan utama:

Kopi Robusta
Garam buluh

Keberkesanan:

Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
Melegakan tekanan.

Cara pengambilan:

Bancuhkan 1 sachet Min Kaffe dengan 150ml air panas.
Boleh diminum selepas dikacau dengan rata.

Waktu yang disarankan ambil Min Kaffe?

Sebenarnya anda boleh ambil Min Kaffe. Kecuali sebelum tidur. Sebab dikhuatiri takut tidak boleh tidur pada waktu malam. Seeloknya, bancuh Min Kaffe pada waktu siang.

Selalunya, untuk memaksimumkan kesan Min Kaffe, disarankan ambil Min Kaffe ketika waktu perut anda mudah berasa lapar. Seperti waktu ketika selepas sarapan dan sebelum makan tengahari, dan juga waktu minum petang. Untuk menjadikan perut anda kenyang lebih lama.

Untuk sesiapa yang ada mengambil ubat doktor, tidak kisah apa jenis ubat sekalipun (kemungkinan untuk penyakit yang anda sedang alami), kalau boleh, jarakkan masa pengambilan ubat dan Min Kaffe. Min Kaffe sebenarnya boleh diambil pada bila-bila masa dalam sehari. Jadi, ikut waktu aturan dan selang dalam 4-6 jam, boleh ambil Min Kaffe sebagai supplement anda. Yang penting, jangan skip ubat doktor ya.


Frequently Asked Questions (Soalan-soalan lazim):

Soalan: Adakah pengambilan Min Kaffe boleh mmbantu untuk kurus?

Jawapan: Ingin ditegaskan di sini, Min Kaffe sebenarnya bukanlah ubat kurus.

Min Kaffe adalah minuman kopi yang ada kebaikan Garam Buluh. Garam Buluh di dalam Min Kaffe ini sebenarnya berfungsi untuk membantu untuk proses detoks dalam badan, terutamanya di bahagian perut.

Pengambilan Min Kaffe juga menjadikan perut rasa kenyang lebih lama.

Sebab itu, ramai juga yang menjadikan Min Kaffe ini sebagai minuman dalam membantu untuk proses menurunkan berat badan berlebihan.

Cuma, hanya bergantung kepada Min Kaffe semata-mata tidak akan menjadikan anda kurus.

Ia mesti disertakan dengan kawalan pengambilan pemakanan yang sihat dan senaman ringan yang boleh membantu untuk menguruskan badan.

Soalan: Berapa sachet yang ada dalam sekotak Min Kaffe? Boleh tahan berapa hari?

Jawapan: Sekotak Min Kaffe ada 20 sachets.

Jika sehari hanya bancuh 1 sachet, sekotak Min Kaffe boleh tahan selama 20 hari.

Jika sehari hanya bancuh 2 sachets, sekotak Min Kaffe boleh tahan selama 10 hari.

Maximum sehari disarankan bancuh 2 sachets sahaja, untuk mengurangkan beban kepada sistem dalam badan.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...